Bulling
Lany passat vaig canviarme d ciutat i vaig comesar a segon d'esp, em vaig comensar a relacionar amb una nena k al pricipi em feia sentir menys sola i k ens portavem b xk jo era la nova. Al principi tot anava b pero a final dany em ca coomensar a pegar i insultar pero com era estiu i jo vaig anar de vacances a casa els meus tiets no va anar a mes. Aquest any ens an tornat a posar a la mateixa clase i ma fet la vida imposssible i tenia por danar a linsti per ella. Cada dia em pegava, em tirava l'estuig a la paperera, em menyspreava, s'enfadava mab mi si no podia quedar per estudiar (li avia dexplicar tot xk es curtet) i si no li podia passar les respostes de lexamen, fins i tot em va arribar a amenasar amb un video meu cagant. Se que es molt greu i u auria daver paratf a temps, pero com e dit tenia por d quedarme sola. Ara soc mes forta i vull sortir d la relacio. Em culpo a mi mateixa, no cal k u feu vosaltres tambe. A estat dur per mi, perque ara madono k em feia bulling i es feia passar per la meva millor amiga pero... B, el cas es k sa passat tot l'estiu quedant amb el seu novio i a mi de cas no me na fet, ni cara a cara ni per whats, ja k no cau b al meu nou grup d'amigues, per tant pensava que tot havia acabat. Pero no. Ara que falta poc per comensar linsti a decidit que sa de tornar a aprofitar de mi. Em va dir que volia recuperar lamistat i que sentia si mavia molestat algo k havi fet, no sabia com dirli suaument tot lo k ma fet, ni tan sols triar un motiu per di-li que men volia allunyar, aixi k vaig sudar d'ella i es va enfadar amb mi per aixo i em va dir k no volia arreglar la nostra amistat (k llesta) i per mi perfecte. Pero tinc por k algun dia quan comenci linsti vulgui tornarse a atansar a mi x fer tot lo que feia, obviament lo de quedar sacabat pero el problema es que si passo della voldra tenir una conversa i jo ja no se k fer per dirli k no i vull tenir res a veure. Un altre problema es k aquest any ens canvien d classes i tinc lesperansa k ens posin a dos clases diferents, linsti te tres linies, pero si no u fan... El tema em preocupa molt i em pren el son per la nit. Com puc sortir daquesta relacio sense dirli totes les veritats i sense ferli mal? Mes igual si a canviat, el mal que ma fet molt mal. Com puc parar lansietat que em provoca a quines clases ens posin?
Laia Sala

Hola bonica,
Aquesta situació que has viscut és molt greu i estaria bé que en parléssis amb els teus pares o amb algun professor de l'institut. sobretot perquè ells estiguin més pendents de cara al nou cus.
Per altra banda, sembla que ella ha entès que no vols la seva "amistat" i de moment ho està acceptant. Tu segueix com ara, posa distància amb ella i centra't en el teu nou grup d'amigues. No has de donar-li cap explicació, tens tot el dret a decidir quines amigues vols. Ningú et pot obligar a estar amb qui no vols, d'acord?
I si et molesta, t'agradeix o t'insulta d'alguna manera, fes-ho saber als teus pares o professors. Ells t'ajudaran!
Una abraçada i bon inici de curs!
Laia Sala
@teràpia25