Necessito aprimar-me?
Hola!
A mi personalment no m'agrada gaire el meu cos, ja que de panxa estic bé, ni grassa ni prima, però les meves cames són bastant gordes i no m'agraden. Ara mateix, m'adeixo 1,64 i peso 59 kg, creieu que m'hauria de aprimar? Sabeu algun exercici per aprimar les cames?
Gràcies!
Alba Garcia

Hola bonica!
Gràcies per escriure'ns al consultori ;)
Amb el teu pes i la teva alçada hem calculat l'índex de massa corporal i no necessites aprimar-te! Estàs en un pes dins de la normalitat!
Dius que no t'agrada el teu cos, hi ha parts que si, però una part no t'agrada gens: les cames. Jo t'animaria a que poguessis donar-li la volta a la truita, i poguessis acceptar com son les teves cames, i què tenen de positiu! Les dones tenim cossos diferents, i en la varietat és on està la bellesa!
Si el que no t'agrada el volum de les teves cames, si fas exercicis per enfortir-les el que passarà és que el múscul es posarà més fort i "creixerà". Hi ha exercicis per exercitar els diferents músculs de les cames, però fent-los aconseguiràs tenir les cames més definides però no "s'aprimaran". No sé si m'he fet entendre.
Per tant, et recomano que facis algun esport que et motivi, perquè fer esport no només es positiu pel nostre cos, sinó també per sentir-nos millor, descarregar, desconnectar... i el més important, que puguis agradar-te tal i com ets! :)
Un petonet
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org