Vull, però potser no ho hauria de voler...(URGENT)
Primer, gràcies per contestar!!
La questiò és que no m'agrada com sóc, ni en el tema fisic, ni en el tema personalitat, més ben dit, que m'odio a mi mateixa, i la veritat és que m'agradaria que fos diferen, perquè en aquests moments no estic passant una bona etapa i se'm farà molt més difícil INTENTAR superar-la si ni m'agrado. Cada cop que em miro al mirall em veig pitjor, algun dia finsito m'he arribat a dir que em faig fàstic a mi mateixa.
Però no em digueu que em miri al mirall i intenti trobar que m'agrada o que em digui coses positives..., no!
Perquè.....:
1 no sóc capaç de fer això, no tinc aquesta valentia ni aquest valor
2 no puc ni intentar-ho perquè va en contra meva...
3 no puc mentir-me a mi mateixa...!
4 no és gens fàcil i menys en els moments que estic passant (no entrarè en detalls, però m'autolesiono, molt poc, i tinc pensaments que no són molt normals...)(no vull que em digueu res per aquest tema, si us plau)
I crec que és important que primer em "valori" a mi mateixa abans dels altres temes, no?
I he buscat "ajuda" aquí, perquè no parlarè amb els pares (una història molt llarga)
I perquè ja fa uns dies que intento menjar poquet i poc calòric, menys l'esmorzar que el faig bé. Perquè entre això i que a partir de demà em posaré a fer esport, per entrenar ja per pretemporada... potser em sento millor (no ho se), per no parlar d'altres temes que tinc al cap per fer per sentir-me millor...
Espero una mica d'ajuda. Prefereixo poca però que em sigui molt útil, que molta però que no em serveixi.
I agrairia un munt que no fessiu referència als temes que he dit (que estic passant per un "mal moment"), son cosa meva...
I tampoc res de pares, família...etc, en mig d'això (històries molt llargues...)
Gràcies de veritat i de tot❤️
Alba Garcia

Hola guapa!
Estàs sent molt dura amb tu mateixa... A vegades ens diem coses a nosaltres mateixes que mai diriem a una altre persona.
Dius que es important valorar-se a una mateixa per poder treballar altres aspectes, però ens dius que no vols que et diguem coses per poder-te sentir millor amb tu... Ens costa poder-te ajudar si d'entrada ja ens dius les coses que no vols sentir, també es difícil poder ajudar a una persona que no sabem què li està passant. Entenc que ara no sigui el moment de parlar-ho amb els pares, encara que no ens acabis d'explicar el perquè.
Dius que estàs canviant la teva alimentació i que vols començar a fer esport ja. Fer esport es sa sempre que no es faci de manera obsessiva amb l'únic objectiu de canviar el cos. L'esport és més que una eina per tenir el cos sa, també és una bona eina emocional si es practica de manera mesurada i saludable.
Pel tema del menjar és perillós fer canvis sense la ajuda d'un o d'una professional, que digui si és necessari fer canvis. Si el teu cos està sa, no cal que redueixis les quantitats ni les calories, perquè així només aconseguiràs posar en perill la teva salut física, mental i emocional (perquè pots acabar obsessionant-te i patir molt i molt). Per saber si el teu cos està bé, pots anar al metge i ell o ella valorarà si et convé fer alguna cosa o no.
Insisteixo que si no sabem què més tens al cap, què et preocupa, ... és gairebé impossible poder-te donar aquesta ajuda útil. El consultori serveix per poder resoldre dubtes, i no sé si és ben bé el que tu ens demanes.
Potser seria recomanable que poguessis parlar de tot el que et passa amb algú de confiança, una profe, un altre familiar, ... algú adult amb qui poguessis comptar per poder descarregar aquest patiment, i pogués estar al teu costat.
No sé si ets la mateixa persona que vas escriure l'altre dia pel tema del suïcidi, ens preocupa que estiguis patint. Potser hauries de plantejar-te buscar ajuda professional per poder fer alguna cosa amb tot el que et preocupa, perquè t'ajudi a que et sentis millor amb tu mateixa, etc. El que també passa, es que com que ets menor d'edat a tot arreu demanaran que hi vagis amb els teus pares. Si vols pots trucar-nos a partir del setembre al 93 454 91 09 o escriure'ns un correu a: consulta@acab.org
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org/
">www.acab.org