Necessito baixar de pes JA!
Hola bones, necessito la vostre ajuda.. tinc 17 anys i mesuro 1'56 i peso 69kg, estic molt obsasionada a que vull baixar de pes, pero no ser com fer-ho, tinc parella i sempre estem fent coses i no tinc temps per fer esport, i l'alimentacio nose com fer per aprimarme, vull aprimarme per sentirme be amb mi mateixa, sisplau ajudeume..
Alba Garcia

Hola bonica!
Gràcies per escriure al consultori!
A veure, el millor que podries fer és consultar un especialista per valorar com estàs, i si necessites perdre pes. Amb una visita mèdica, el o la metge podrà ajudar-te per saber si estàs en un pes saludable segons el teu metabolisme i el teu estil de vida. Per temes d'alimentació, un cop hagis anat al metge, si és convenient, et donarà pautes per seguir una alimentació adequada per tu.
Està bé que vulguis sentir-te bé amb tu mateixa, però recorda que el pes no ho és tot!! Es important que vulguem estar sanes, que fem esport, però l'únic objectiu no ha de ser estrictament físic!
Dius que fas moltes coses amb la teva parella,i que per això no pots dedicar massa temps a fer esport. Podries proposar-li de fer alguna activitat esportiva junts, i així també et serà més fàcil començar! Què et sembla? Per exemple, podeu anar a caminar o a córrer junts, podeu anar en bici, o fins i tot hi ha alguns tipus d'exercicis de fitness i pilates per fer en parella que són molt divertits!
Espero haver-te ajudat!
Un petonet
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org