no se com es fa
Hola adolescents!
he començat a masturbar-me però sense saber com es fa. Sé que s'ha "d'acariciar el clítoris" i eso però el problema és que tampoc se que es, ni a on està. També m'agradaria saber com es fan els dits (per on s'han d'introduir i tal, es a dir, el forat per on...)
Meeerci i espero que em pogueu ajudar!
Petons😘
Mariona Busto

Hola ❤️!
Et recomanem que agafis un mirallet i observis els teus genitals. Familiaritza't amb ells i localitza cada una de les seves parts:
Has trobat el teu clítoris? Com saps, la funció del clítoris és donar plaer, però per donar-lo s'ha d'acaronar, i has d'anar trobant com t'agrada estimular-te. Si vols introduir-te algun dit, has de fer-ho per l'obertura vaginal! Recorda també que el nostre cap és el gran òrgan sexual, per tant és important estar connectada amb allò que estem fent, centrar-nos en les sensacions i en pensaments que ens ajudin a excitar-nos.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat