noves amistatsx
Hola, soc una noia que sempre m'he fet amiga de gent que al final m'ha fallat, s'aprofitaven de mi pel que volien etc... Lo bo es que ja no mantenc contacte amb tota aquesta gent que m'ha fet mal (d'una manera covard, desapareixent de tot arreu, no contestant als missatges...) i tinc por de que aquest any, que començaré en un lloc nou a estudiar sola doncs no vull que em passi lo de sempre , que conegui gent i no estiguem bé, mai he tingut bones amistats excepte 2, estic farta i no vull desconfiar de tothom perque vaig per aquest camí i odio coneixer persones noves cada cop mes. Com a altra informació sóc molt timida a mes i aixo sempre m'ha dificultat encara més per coneixer gent i al ser insegura la gent pues sempre ha fet el que vol amb mi i necesito ajuda perque estic anant a pitjor cada any mes i no vull estar d'aqui uns anys igual... Gràcies!
Laia Sala

Hola!
Doncs jo crec que aquesta situació t'ha facilitat un gran aprenentatge! Mica en mica saps discriminar millor quines persones t'ajuden i quines s'aprofiten de tu. Crec que l'únic que et falta és aprendre a posar distància quan coneixes algú. És a dir, es pot ser amic/conegut/company d'una persona i això fa que la informació i la confiança sigui diferent.
Intenta aquest curs començar a fer "coneguts" o "companys de classe" i mica en mica ja aniràs descobrint quines persones es converteixen en amics i quines no. No deixis que les persones que t'han decebut facin canviar la teva manera de veure el món i de relacionar-te amb els altres.
Segueix així!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25