Necessito ajuda! Fa 2 mesos ho vaig deixar amb la meva parella i encara no l'he oblidat. Que puc fer?
Fa 2 mesos ho vaig deixar amb la meva parella, i desde llavors m'he liat amb 4 més, però no he pogut oblidar-lo, no puc oblidar-lo perque cada cop que penso en ell em venen moments que he viscut amb ell que ne'n son molts, ademes que es amb el primer noi que tinc relacions sexuals.. Fa poc ens vam tornar a liar, i vam decidir "estar de lio" pero en una festa em vaig desmadrar i em vaig liar amb un altre.. aixi que li vaig posar les banyes.. Despres em va dir que volia parlar amb mi, perque no sabia perque ho havia fet.. Pero des de llavora no hem quedat per parla ni res, i necessito algun metode per oblidarlo com sigui!
Laia Sala

Hola!
Primer de tot és important que tu prenguis la decisió que el vols oblidar. Realment vols tancar aquesta etapa? Realment ell t'ha deixat clar que no vol seguir i no et queda altra solució?
Si un mateix ja no està convençut per passar pàgina... serà molt difícil!
Una vegada hagis pres aquesta decisió serà qüestió de Temps + Distàncies.
• Distància física - evitar veure'l o trobar-te'l constament
• Distància virtual - deixar de seguir-lo a les xarxes socials o mirar totes les seves publicacions
• Distància mental - és la més difícil - canviar el focus d'atenció i cada vegada que sentis que estàs pensant en ell, tornar a centrar-te en tu: què necessites? Què et ve de gust? Qui et pot consolar?
• Distància emocional - apareixerà amb el pas del temps i serà la confirmació que estàs passant pàgina. És la percepció que pots pensar en ell, recordar coses i que no sentis dolor.
Espero haver-te ajudat una mica!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25