Consell amorós urgent
Porto molt de temps preocupat per això. Des de fa uns tres mesos estic sortint amb una noia. Ella portava molt de temps agradant-me i em va costar molt declarar-m'hi però al final va sortir bé. Al principi de la relació tot anava perfectament i estàvem els dos molt contents i enamorats. El problema és que jo m'he pillat molt més d'ella que ella de mi i des de fa un mes més o menys la noto molt distant, tallant i cansada de mi. Jo he intentat de totes les maneres parlar amb ella per saber què li succeeix i si puc fer-hi alguna cosa però sempre em dona llargues i excuses per no parlar amb mi. Sento que les coses estan anant cada cop pitjor i jo no sé com se sent ni com solucionar o reconduir la relació. Tots aquests dubtes no em deixen en pau i sento que a ella no li interessa res mentre que jo faig tot el que puc i "m'esforço". Potser hauria de separar-me d'ella perquè no em beneficia però realment em costa molt ja que segueixo molt enamorat i no sé si seria capaç. No sé què hauria de fer! Necessito consell si us plau!
Laia Sala

Hola Jota,
Les relacions entre diferents persones, per tal que funcionin, és necessari que sigui recíproques. Cal que els dos membres de la parella se sentin estimats, acceptats i valorats per l'altra part i que aporten la mateixa energia.
Sembla que tu ja has intentat parlar amb ella i explicar-li com et sents, mentre que ella no en vol parlar. Potser et toca a tu decidir si vols mantenir aquest tipus de relació. Sé que no és fàcil perquè t'agrada molt, però tinc una pregunta: realment vols tenir una relació on no et sents recolzat? Pensa en si et mereixes aquest tracte i comença a posar-hi fil a l'agulla (encara que et faci mal).
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25