Com dismular els grans
Hola, sóc una noia que no sol tenir grans però de tant en tant em surt algun altre. No utilitzo mai maquillatge,només rimmel i pintallavis, però m'agradaria saber quina mena de productes puc fer servir per dismular els grans. Però siusplau no vull fer servir base de maquillatge perque tinc pigues a la cara justament on el nas i sota els els ulls i no les vull tapar perquè m'agraden i formen part de mi.
També vull saber algun producte o remei per eliminar els punts negres del nas.
Moltes gràcies, es genial tenir aquest consultori
Ana Valero

Hola bonica!
En primer lloc, moltes gràcies per les teves paraules sobre el nostre consultori.
Per evitar que surtin els granets és fonamental cuidar-se la pell cada dia i netejar-la amb cosmètics específics. També és molt important no tocar-se els punts negres ni els granets, ja que si te'ls remenes corres el perill de què la infecció s'estengui. Per dissimular els granets hi ha correctors amb una tonalitat verda que van molt bé per tapar les vermellors. De totes maneres, després si que t'aconsello que et maquillis a sobre, amb un maquillatge fluïd, que t'ajudarà a dissimular els grans encara més.
Per eliminar els punts negres hi ha productes específics per al seu tractament, que es venen a les farmàcies i en centres comercials. De totes maneres, nosaltres recomanem no tocar-los (es poden escampar encara més) i si en tens molts el millor és que et posis en mans d'una professional que et faci una neteja facial i una extracció dels punts negres. A més, una experta també et podrà fer un diagnòstic de la teva pell i t'assessorarà sobre els cosmètics que t'has d'aplicar.
Una abraçada molt gran!
Ana Valero
Titulada en Grau Superior d’Estètica i Imatge Personal.
Docent impartint classes en acadèmies privades. Especialitzada en massatges i cosmetologia.