problema al llit!!!
Hola bones.
Tinc un problema i és que la setmana que ve, ve la meva novia a casa i tenim planejat de tenir sexe, ja que no hi seran els meus pares. El cas és que ella té ,molts pels al cul i a mi no m'agraden gens. Ho se pq la setmana passada l'hi vaig fer dits i conilingus i l'hi vaig veure. No em va agradar gens q hi haguessin pels allà. No sé com dir-li que no m'agrada i q se'ls tregui. Si us plau responeu que és urgent!
Merci, m'agrada molt el vostre treball!!
Mariona Busto

Hola Jeff!
Tenir pèls al cul és completament normal. Algunes noies en tenen més i d'altres en tenen menys.
Depilar-se o no és una decisió personal, que cada persona ha de decidir si vol fer o no. No podem forçar a ningú a depilar-se... Pensa també que els pèls no interfereixen en el plaer ni són un impediment per mantenir relacions sexuals.
Si vols parlar amb la teva nòvia sobre aquest tema, cap problema, és important tenir confiança i poder parlar de tot, però això sí, s'ha de parlar des del respecte, des de l'amor i sense "obligar" a ningú a fer res que no vulgui fer. Si ella decideix no depilar-se, ho has de respectar.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat