Varis temes
Eii, tinc alguns dubtes sobre la regla i aquests temes, a veure si m'els pots aclarir.
1. El flux em surt d'un color blanquinos transparent, pero quan s'asseca, s'em torna d'un color groc. Puc tenir algun problema???
2. Fa com mig any que em surt flux, pero aquests dos ultims mesos m'en surt bastant, em preguntava mes o menys em vindra la regla o algun senyal k ho indiqui mes clarament
3. Ara he començat segon deso i aquests ultims dies em feia molt mal la panxa i tinc por k em vingui la regla desprevinguda i no tingui res preparat ( ja k a la meva mare li va venir de segon a tercer i es pensa k a mi tmb em vindra igual i no m'ajuda preparar res) a mes tinc un nen al costat i cla si em veu la cadira tacada...
4. Tampoc no se com dir- li a me mare k em vui posar salvaslip per no tacar tan la calsa de flux i si em ve la regla no s'em tacara tan el pantalo
Srry per totxo aquest pero espero k m'els pogueu solucionar, els dubtes!!
Un peto molt graaan😘😘💕
Mariona Busto

Hola Anonim44!
Anem per parts:
1. "El flux em surt d'un color blanquinos transparent, pero quan s'asseca, s'em torna d'un color groc. Puc tenir algun problema???" En principi és completament normal, però si observes quelcom diferent, mala olor, picors o que té una textura diferent de l'habitual, és important anar al metge perquè pugui valorar-ho.
2. "Fa com mig any que em surt flux, pero aquests dos ultims mesos m'en surt bastant, em preguntava mes o menys em vindra la regla o algun senyal k ho indiqui mes clarament" Doncs l'augment de flux vaginal sol ser un indicador que la regla no tardarà a venir-te. Paciència perquè no podem controlar-ho!
3. "Ara he començat segon deso i aquests ultims dies em feia molt mal la panxa i tinc por k em vingui la regla desprevinguda i no tingui res preparat ( ja k a la meva mare li va venir de segon a tercer i es pensa k a mi tmb em vindra igual i no m'ajuda preparar res) a mes tinc un nen al costat i cla si em veu la cadira tacada..." Com et dèiem a l'anterior consulta, no podem controlar el dia en el qual et vindrà la regla per primer cop. El que pots fer és portar a la motxilla un necesser amb una compresa o tampó i també unes calcetes de recanvi per si et ve la regla i et taques.
4. "Tampoc no se com dir- li a me mare k em vui posar salvaslip per no tacar tan la calsa de flux i si em ve la regla no s'em tacara tan el pantalo" No és recomanable anar cada dia amb un salvaslip, ja que no deixem que la vulva i la vagina transpirin. El que es recomana és l'ús de calcetes de cotó per evitar infeccions. Si algun dia sents més clarament que t'ha de venir la regla, pots posar-te un salvaslip sense problemes.
Esperem haver respost als teus dubtes!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat