Tinc por!
Veureu, espero que el meu cas sigui més comú del que em sembla.
Tinc 14 anys i la meva mare està com una boja dient que hem d'anar al metge perquè em toca la revisió. I el meu problema és que ... Ja no sóc verge, i tinc una por horrible que la meva mare s'assabenti. A veure, sé que potser la vaig perdre massa aviat, però jo sabia que estava preparada, era conscient de les conseqüències i sempre prenc precaucions etc ... En definitiva, no em penedeixo de res. Però tinc por que el doctor/a em pregunti coses personals amb la meva mare davant o simplement em revisi i vegi que falta alguna cosa allà baix. Realment no vull que s'assabenti, o almenys no de moment... Què puc fer?
Helena Angel

Hola P_p_B,
El doctor/a l'única cosa que podrà veure és si hi ha presència o absència d'himen, però això no és garantia de virginitat o no. Com hem dit en moltes altres consultes, l'himen pot veure's fracturat per moltes altres activitats.
D'altra banda, en general, els ginecòlegs no fan exploració vaginal si la persona diu que no ha tingut relacions sexuals, però mentir a un metge no està bé, ja que aquesta revisió forma part de la teva salut.
Per tant, com mentir al metge no és una bona opció, el millor seria que li demanessis a la teva mare si et deixa entrar sola a la consulta.
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat