¥com puc..
Hola
Primer volia dir gracies per tot el que feu, ajudeu moltissim i crec que mai me cansaré d'adolescents.cat! :)
Ara la consulta, la meua pregunta es com puc engreixar, a veure mesuro uns 1.58 i pese uns 40kg no es que estigui molt prima pero m'agradaría pesar un poc mes per veurem millor pero vull engreixar sanament res de inflarse a burguer king ni res d'aixo xd. A veure si hem podeu ajudar
Gracieees! (Perdo per les faltes jeje)
Alba Garcia

Hola Rubetaaa!
Com m'alegra això que ens dius! A nosaltres ens encanta poder-vos ajudar! :)
A veure primer de tot, com dius, per poder augmentar de pes, no cal "inflar-se" amb menjars poc saludables, perquè podries posar en perill la teva salut.
Mirant el teu pes i la teva alçada i tenint en compte la teva edat, "només amb els números" podríem dir-te que el teu pes és baix en comparació amb el que es considera saludable. Però no tot són números, has de tenir en compte que cadascú té la constitució que té en funció de la seva genètica. El més important per saber si una persona està sana, és veure si té un estil de vida saludable (amb l'alimentació que segueix, l'esport que practica...).
No sabem com és la teva alimentació ni si fas esport de manera regular, per tant és difícil que puguem recomanar-te que pots fer. D'entrada et convidem a que puguis comentar-ho amb els teus pares, perquè puguin ajudar-te. I si cal pugueu anar al metge per valorar si estas seguint un estil de vida sa i adequat per tu, i si cal fer algun canvi per augmentar el teu pes o no.
Moltes gràcies per compartir el teu dubte amb nosaltres! Espero haver-te ajudat!
Un petonet ;)
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org