depilació xixi
Hola,
ho he intentat molts cops, pero no sé com depilar-me el xixi, ho he intentat amb cuchilla i amb crema depilatoria només per les ingles perquè no s'em veiés amb el bikini, però al cap de res ja tenia molts pels.
M'agradaria depilarme'l sencer però no li vull dir a la meva mare perquè em fa vergonya.
Moltes amigues m'han dit que se l'han depilat sencer amb cuchilla , però prefereixo no fer-ho.
Què em recomanarieu de fer sense que s'entrès la meva mare?
Lídia Planas

Hola guapa!
En primer lloc dir-te que per aquesta zona del cos hi ha diferents tipus de depilacions: la que anomenem 'normal' (bàsica), que consisteix a depilar únicament els pèls que puguin sobresortir de les calcetes. Molts cops la resta de pèls es retallen amb unes tisores. Això sí, s'ha de fer amb molta cura i amb unes tisores de punta rodona.
Després tenim les engonals brasilenyes, en què es fa una depilació molt més extensa que en el primer cas, deixant només una tira recta de pèls a l'inici dels llavis. I finalment hi ha l'opció de les engonals caribenyes, en què s'eliminen tots o gairebé tots els pèls, des de les engonals fins als llavis. Si vols començar a depilar-te la zona amb cera jo t'aconsello que el primer cop ho facis amb una engonal més convencional (la primera opció que et comentava) i quan t'hi vagis acostumant passis a les més entrades.
Pel que fa al mètode de depilació, et recomanem que, per aquesta zona, t'ho facis amb cera, ja que és molt sensible. Amb la cuchilla corres el perill que després et surtin granets o que et faci molta coïssor. A més, amb la cera els pèls et tardaran més a sortir.
Espero haver-te ajudat a resoldre els teus dubtes.
Una abraçada bonica!
Lídia
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.