UN AMOR COMPLICAT
Primer de tot, tinc que dir que soc bi. Començem amb que em sembla molt atractiu un noi en el qual sol el vec quan faig els intercanvis de classe, ja que ell també surt, jo he vist que em mira, però nose si realment em mira o es que es així, un dia li vaig preguntar que quan li va costar la bici, (ja que es veia cara), però com a excusa per a parlar amb ell d'algo, i ja no em parlat més, que puc fer? Sóc bastant timida, i no se que dir-li ja que no es en un moment molt adequat, i no me'l trobo en ningun lloc més.
El segon es que ara estic com sentint una atracció cap a una professora, és molt llesta, molt agradable i sembla comprendre a la gent, la qüestió, es que quan m'agrada una persona, sempre intento fer-me la dura o la malota, i el que no vull empitjorar amb això, és la nostra relació d'alumne i professora, ja que actuo sense donar-me compte i no voldria agafar-li fastic, ni ella a mi.
Finalment, nose si aquest tema va aquí, però fa com uns 4 mesos que no em lio i dona-li gracies, perquè amb aquella persona no em volia liar, la qüestió es, com podria agafar més autoestima i això. GRACIEESS!
Helena Angel

Hola thequeenofpain,
De la teva consulta el complicat no és l'amor, és la consulta el que és complicat! Ens preguntes per: un noi que t'agrada, una professora que t'agrada i sobre la teva autoestima. Deunidó! Anem a pams.
La relació amb la professora és una relació impossible, per tant, el teu focus no pot estar centrat en ella. És normal sentir atracció i idealitzar figures com mestres o professors, però en aquest cas alumna - profe, la relació seria il·legal i a ella la podries posar en una situació molt complicada.
Pel que fa a al noi, o a qualsevol altre persona que et despertés interès, només pots seguir trobant moments per parlar amb aquestes persones, i intentar conèixer-vos. Només per les mirades que us feu en el passadís no es pot saber res.
I pel que fa a l'autoestima, el millor per començar és que busquis coses per fer que t'agradin, que busquis i gaudeixis del temps amb tu mateixa, fent allò que t'agrada i et fa sentir bé ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòoga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat