Tinc molta por
Primer de tot agrairvos moltisim la vostra feina de vritat❤️
Segon: lany passat vaig tenir una depresio molt forta i ara ja estic bastant millor pero e tingut molts problemes amb amigues que jo considerava millors amigues i ademes al meu pare li han diagnosticat cancer i esta ingresat en un hospital... tinc la sensacio que estic recaient, torno a tenir els mateixos simptomes, moltisima son, cansanci brutal, no tenir ganes de fer res... estic molt precupada i no se que fer...
Laia Sala

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
Pel que expliques sembla que s'ha ajuntat una mica tot: la malaltia del teu pare, tornar a classe, tornar a veure aquestes amigues... A vegades el nostre cos necessita un temps d'adaptació a aquestes situacions complicades i per això reacciona així (son, cansament, poca concentració...)
És natural que necessitis uns dies per pair aquesta notícia, parla amb els teus pares i deixa que ells t'expliquin exactament quina és la seva situació (a vegades la incertesa pot fer més mal).
Per altra banda, intenta recuperar el que et va ajudar a canviar d'actitud l'any passat. Què vas fer? Sortir a passejar? Passar estones en família? Quedar amb altres amigues? Començar una afició?
Recupera el que et fa feliç, el que t'ajuda a posar-te les ulleres del positivisme!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25