oblidar-me d'ell
Fa gairebé un any que estic molt pillada d'un noi de la meva classe, tot i que mai ha passat res entre nosaltres i mai li he dit el que sento per ell. Ara ell té novia i no sé que fer. Per una part penso que li hauria de dir el que sento, però em fa por la seva reacció i no vull ficar-me enmig d'una relació. Per una altre banda vull oblidarme d'ell, però com ho faig? Em podríeu donar algún consell? Es millor que li digui el que sento o m'oblido d'ell?
Laia Sala

Hola!
Pel que expliques sembla que esperaves que màgicament trobessiu el moment per enamorar-vos i, ara que ell té parella, has vist que no era possible i sents la necessitat de declarar els teus sentiments.
Des d'aquí et direm que quan hi ha un triangle amorós sempre hi ha una persona que en surt ferida. Ell ja ha decidit amb qui vol estar i tots dos han decidit estar l'un amb l'altre. Per què tens la sensació que canviaria alguna cosa si tu li declares el teu amor? Què esperes que passi?
Potser hauràs de prendre una decisió i decidir si prefereixes mantenir aquests sentiments en silenci, si prefereixes dir-li i assumir les conseqüències o bé comences a passar pàgina i acceptar que ell vol estar amb una altra persona (encara que això et faci mal).
Escull el que en un futur et farà estar millor ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25