Nesesito consell d' amor
Holiiii bueno a veure...aquest any he començat batxillerat i hi ha un a segon que m' agrada i ens coneixem per l' instagram d' avans de començar el curs pero no em parlat només ens mirem i no se si em mira amb la mateixa intenció que jo pels passadissos i eso....no se pero és amic de dos nenes que no em cauen gaire be i les veig casi cada dia a una extraescolar així que em coneixen be em fa por parlarli, jo vui que dongui el primer pás o que almenys sigui mutuu em fa molta vetgonya no se de que parlar ajudaa😂
Mariona Busto

Hola Brunitiiiiiiiiiis91!
Si vols que sigui ell qui faci el primer pas, hauràs d'esperar-te, però res t'assegura que ho faci...
També podries començar per parlar-li per xarxes, potser et resulta més fàcil començar així, per després poder saludar-lo quan us veieu pels passadissos, què et sembla? Sabem que no és fàcil, que fa vergonya, que costa... però si tens ganes d'avançar en la vostra relació, potser si mous tu fitxa, mous alguna cosa. Pensa que iniciar una relació amb una amistat, és sempre un bon començament.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat