Tinc ferides a les ingles a causa de la incrustació
Hola!
Tinc 15 anys i fa 2 anys que em depilo les cames i les ingles. Vaig començar a fer-ho perquè feia (faig) natació i el banyador era escotat per abaix i no volia que se'm veiessin els pèls.
La cosa es que els pels se'm incrusten molt a la pell, és a dir, que moltes vegades quan comença a créixer el pèl, no surt sino que es queda sota la pell. I clar, doncs me'ls haig de treure i tinc més d'una marca a les ingles que ho demostra. El que em molesta es que se'm noten una mica a natació i m'agradaria que no es notessin (al final, no crec que ningú s'hi fixi però ho dic més que res perquè no m'agrada com queda ).
L'última vegada que vaig anar a depiline a depilar-me ja vaig preguntar qué podia fer perquè no se'm incrustessin els pèls i em van dir que m'apliqués crema exfoliant per aquelles zones. Però la meva pregunta ara és: què puc fer per a què s'envagin?
M'agradaria moltíssim trobar una solució.
Moltíssimes gràcies.
Lídia Planas

Hola guapa!
De
fet això passa perquè el pèl surt mes dèbil i li costa trenca la pell, especialment si és més gruixuda. Per aquest motiu et van recomanar els exfoliants, que t'aniran  molt bé per afinar la pell. D'altra banda, perquè no et quedin senyals, no és aconsellable que tu mateixa et treguis els pèls que et queden per dins o bé si ho fas, fes-ho amb molt de compte.
Jo et recomanaria que, a part de fer-te exfoliants, quan et dutxis et passis per
aquesta zona un guant de crin i una pedra pomez. Fes-ho de manera suau i fregant en
una sola direcció per ajudar a aixecar el pèl sense que et quedin marques.
Pel que fa a les marques que comentes que t'han quedat, les pots anar millorant amb productes regeneradors i reparadors de la pell. Jo
et puc recomanar el ginkgo Pro de Depiline que, a més de ser un producte natural
té moltes altres propietats, com per exemple, ajudar a la cicatrització i regeneració de la pell.
Una abraçada bonica!
Espero haver-te ajudat.
Lídia.
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.