cabell gruixut, sec i encrespat
Tinc un cabell molt gruixut, voluminós (tot i que no tinc gaire quantitat) i amb la humitat se m'encrespa moltíssim. Ara que ja fa més fred, no puc utilitzar les planxes perquè en el moment en què surto a fora, tota la forma que li he donat, desapareix. He provat diversos olis i xampús que asseguren que treuen o redueixen l'encrespament, però res funciona. Si sabeu d'algun producte o remei casolà que m'ajudi a solucionar aquest problema, feu-m'ho saber.
Gràcies.
Lídia Planas

Hola guapa,
Tal com ens comentes et fem arribar alguns consells que et poden ser d'utilitat per tractar l'encrespament. Així, per exemple, et recomanem que utilitzis un sèrum antiencrespament que pots trobar en centres de bellesa, en supermercats o farmàcies. També és bo que evitis rentar-te el cabell amb l'aigua massa calenta.
Per tractar l'encrespament és fonamental utilitzar una mascareta i protectors de calor en cas que facis servir la planxa. D'altra banda, l'assecador també fa que el cabell s'encrespi més, per tant, si pots és millor deixar eixugar el cabell a l'aire lliure. Un altre consell és utilitzar pintes de fibra natural o de fusta.
Seguint aquests consells veuràs com l'encrespament del teu cabell va millorant.
Una abraçada bonica!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.