Amigues (reponeu porfaa)
Hola!
El cas es que jo mai he sigut de tenir moltes amigues i tal. Les amigues que tinc actualment son: una que sempre anem a molts llocs juntes i som com germanes però no hi tinc gens de confiança i una altra que puc parlar de més coses amb ella però no hi puc acabar de confiar perquè ella en certs temes no hi entén gaire i les coses que estan fora de la normalitat per ella son com un tema "tabu". Dons el cas es que amb aquesta última amiga som bastant amigues i tal però per exemple sempre sóc la que li dic jo per quedar, i ella casi mai m'ho pregunta o quan ella m'explica algo jo sempre l'escolto i l'ajudo però quan a mi em pasa algo i li tiro alguna indirecta de que no estic bé em reson en plan "no diguis això" i dons jo vui que em pregunti i m'escolti. I llavors ella també s'enfada per la mínima tonteria. Nose, a vegades penso que això no es una amiga però esque abans (fa 2 anys o mes) ens teniem moolta confiança, però ara sembla que tot se'n hagi anat a la merda. Jo i ella sempre anem juntes perquè anem a la mateixa classe i tal i no ens fem gaire amb més gent, aviam amb algu si, però no massa. A mi m'agradaria que ella també em digues per quedar i això i que puguesim tenir més confiança però pffffffff.
L'altra amiga que tinc ja no va a la meva classe però ella almenys si que em diu per quedar i tal peroo no se li pot explicar res perquè es de les típiqua que critca a tothom (per la manera de vestir, pel cos, etc.....) (ella es bastant prima) i li intentem fer entendre que no està be pero de veritat que es impossible.
A l'hora del pati anem les tres juntes però a vegades em sento com marginada quan elles dos parlen d'algun tema que tenen en comu.
No se que fer ja estic molt confusa.
No penjeu a lo portada plis.
Laia Sala

Hola Anònima,
Les relacions d'amistat van canviant a mesura que canvien les persones que en formen part. És fantàstic que tinguis aquest grup de tres amigues, però també et recomano que t'obris a altres persones ja que t'enriquirà més!
Per altra banda, amb les teves amigues és important que els demanis què esperes d'elles! És a dir, si vols que t'escoltin, demana-ho. Si vols que et diguin de quedar, fes-ho saber. Reclama el que necessites perquè potser elles no se n'adonen! Sigues honesta, fes-ho de manera tranquil·la i amb sentit de l'humor, sense enfadar-te i veuràs com et respondran bé!
Per últim, no et posis gelosa si elles dues tenen temes en comú, tu també tindràs punts en comú amb una d'elles i és important que sigui així, que totes trobeu un espai on parlar dels vostres interessos ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25