Grans al front!!
Holaaa!! Primer de tot us agraeixo molt que hagueu inaugurat aquesta nova secció perque des da fa molt temps que volia preguntar coses dels grans!! M’agradaria preguntar-vos dues coses:
1) Què podrien ser uns grans que tinc la front que no tenen pus, son com petits bonys i només els tinc al front?
2) Com es poden fer desaparèixer els grans interns? Aquells que són com bultos grossos que no tenen una punta per explotar i que fan molt de mal....
Meeerci!!
Lídia Planas

Hola guapa,
Moltes gràcies pels teus comentaris. Espero que, amb aquesta nova secció, també et puguem ajudar.
Per assegurar-te qué són aquests grans que ens comentes els hauria de veure, però tot apunta que podria tractar-se d'acné. De totes maneres si veus que els grans et fal mal o es fan molt grossos et recomanem que visitis el teu dermatòleg, que et podrà assessorar millor.
Des del punt de vista estètic, per tractar els grans és molt important dur a terme una correcta higiene facial cada dia, al matí i a la nit abans d'anar a dormir. Et recomano que la facis amb un sabó i amb un tònic especial per al teu tipus de pell. És a dir, és vital acostumar-se a tenir un ritual de bellesa diari, amb el qual aconseguiràs una pell més sana.
Si la teva pell ho requereix, és a dir, que te la veus molt bruta, et recomanem posar-te a mans d'un/a professional de l'estètica i demanar que et facin una neteja facial, un tractament de bellesa amb el qual aconseguiràs una pell més neta i saludable.
Una abraçada bonica!
Qualsevol altra consulta, estaré encantada d'ajudar-te!
Lídia.
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.