Què puc fer?
Desde fa un temps que no sé què fer. Tinc un estat d'ánim baix i la major part del dia no tinc ganes de fer res ni ganes de xerrar amb ningú. Tot això que em pasa crec que és perquè ja porto acumulacions de 'rallades' mentals que hem faig jo mateixa perquè sempre que tinc problemes i estic 'rallada' doncs no paro de donar voltes al tema pensant coses en plan: Perquè ha pasat? Què he fet malament? Si hagués fet/dit això hagués anat tot igual? i moltes més preguntes. No sé com parar tot això que m'està pasant de l'estat d'ánim, suposo que es cosa de la joventut i les hormones i tal però pff....nose que fer! Ajudaaa!!!
Laia Sala

Hola!
Tens tota la raó, és un pal està rallada constantment! Però tens una sort: tu mateixa t'adones que són ratllades! És a dir, que ets capaç de veure que són els teus pensaments els que t'estan creant tot aquest malestar.
Et donaré un truc per "tranquil·litzar" la ment:
• Dedica mentalment 30 minuts a preocupar-te cada dia. Centra't únicament en aquesta estona per fer les teves rallades i si et ve alguna rallada en un altre moment del dia, guarda-la per fer-ho quan toqui! (al principi costa una mica, però amb entrenament s'aconsegueix!)
Veuràs com poc a poc seràs capaç de posar control a la teva ment i sentir-te millor ;)
Laia Sala
Una abraçada!
@teràpia25