cabell mal rentat
Hola, crec que m'esbaldeixo malament el cabell perque sempre em queda enganxós de dalt, mentre que les puntes seques i bufades.
Com hauria de ferho perque quedi mes bé?? (Temperatura aigua, procés, fregar poc o molt...) mersii
Lídia Planas

Hola bonica,
En primer lloc per rentar-se bé el cabell és molt important que utilitzis el xampú adequat per al teu tipus de cabell, ja sigui llis, arrissat, etcètera. La temperatura de l'aigua també és fonamental: queda prohibit usar l'aigua massa calenta, ja que fa que el cabell caigui i es debiliti.
Abans de posar-te el xampú et recomanem que te'l mullis i facis servir una mascareta o acondicionador, sobretot a les puntes, ja que a vegades fem servir massa les planxes i els secadors.
Finalment, recordar-te que un cop t'has aplicat la mascareta és important treure-te-la bé amb aigua, ja que no pot quedar cap rastre.
Una abraçada guapa.
Lídia.
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.