Problemes amorososs... XO
Holaa!
Mira tinc un problema, he estat pillada d'amagades d'un ja fa com un any. I el tio no m'ha fotut ni cas. Ara crec que ja l'he com oblidat però encara queda aquella cosa que fa que hi pensi de tant en tant, que estigui una mica nerviosa quan el veig, etc.
M'he començat a fer amb un que ara està a la meva colla. No tenim moltes converses de tu a tu amb ell, pero parlant entre tots he pogut veure que em cau molt be i tambe el trobo molt guapo. No se si estic començant a sentir algu per ell. I se que esperant, al llarg dels dies, setmanes, ho veure mes clar, pero tambe magradaria pensar que sent o que pensa ell de mi. Algun cop ha rigut dalguna cosa que he dit, o le pillat mirantme, i aixo fa que agafi falses esperances i milusioni per una cosa que en realitat no te cap importancia i no te res especial. No vull tornar a enamorar-me d'una persona i tornar a viure un amor impossible durant tot un any.
No se que fer. No se ni perquè estic escrivint aquí, perquè tampoc se quina es la pregunta que he fet. Es que ni tant sols se que sento i deixo de sentir. Tan sols esperava que em poguessis ordenar una mica aquest cacau que tinc al cap, o mínim a ajudar a entendre una mica tot això. Moltes gràcies de veritat.
Laia Sala

Hola!
Intentaré ordenar-te doncs! ;)
No hi ha manera de saber què sent una persona si no l'hi preguntem. És l'única manera, però entenc que pot arribar a fer molta vergonya... El meu parer és que potsre hauries de deixar que passi una mica més de temps i així poder veure com et sents tu quan estàs amb ell, si et sents còmode, si tens ganes de veure'l, si et sents acceptada i admirada per ell... Així també podràs acabar de descriure els teus sentiments ;)
I per últim, no deixis mai que una experiència no esdevingui un aprenentatge! És a dir, què vas aprendre de la primera experiència amb l'amor? Segurament que si ell no et correspon, aprenguis a oblidar-lo abans!
Laia Sala
Una abraçada!
@teràpia25