Molt dur!
Fa 5 anys que estic enamorada d'un noi un any més gran que jo.
Desde que el vaig veure em va agradar. Porto molt temps aguantant i ja no puc més, no se que fer per parlar amb ell i començar a ser amics. Sóc molt vargonyosa i tinc por de dir-li alguna cosa i que ho expliqui a els seus amics.
M'agradaria que em donguessiu alguns consells per poder parlar-li.
Gràcies.
Laia Sala

Hola!
Potser és important que hi comencis a tenir contacte real per poder comprovar si es tracta d'un amor "plantònic" o "tangible". És a dir, és important que el coneguis per poder veure si tot el que t'has imaginat d'ell és real. Sovint ens fem una "idea" de com és certa persona, però fins que no hi parles, no veus si aquesta "imatge" és vertadera. Crec que t'ha passat això.
Intenta parlar amb ell d'algun tema que tingueu en comú, utilitza les xarxes socials per començar un primer contacte i llavors ja valoraràs si l'interès és mutu o no...
si veus que ell no et segueix el joc, potser començarà a ser moment de passar pàgina...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25