M'he enamorat de la novia del noi que m'agradava
Hola, primer de tot donar-vos les gracies per la vostra feina!
L'any passat em començava a agrada un noi, ell estava solter i al cap d'un temps vaig veure que tenia nòvia. El primer que vaig fer va ser anar a veure qui era i tot. El cas es que vaig començar a parlar amb ella i bueno li vaig agafar molt carinyo i tot. El resultat m'he pillat massa d'ella (gracies a ella soc bisexual) i no se que fer quan vec que penjes fotos junts, le intentat olvidar pero no puc esta 24/7 al meu cap.
Algun consell?
Gracies!
Laia Sala

Hola!
Doncs em sap greu dir-t'ho però ella ja ha escollit amb qui vol estar. I per molt que a tu t'agradi... no podem obligar a ningú a enamorar-se de nosaltres, oi?
Així que potser hauràs de posar una mica de distància per poder oblidar-la. Sé que al principi et pot fer mal i que no tens ganes de separar-te d'ella, però a la llarga mantenir-te al seu costat sense poder estar amb ella, segurament et faràs entir pitjor.
Posa distància i intenta no mirar quines fotos pengen. Intenta centrar-te en tu i en fer coses que t'agradin amb gent que t'estimes. Quan notis que estàs pensant en ella, intenta redirigir el teu pensament cap a tu! (sé que és difícil, però és important que ho facis).
Veuràs com mica en mica et sentiràs més bé i no et farà tan mal....
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25