Ginecoleg
Hola! Fa uns dies que em pica bastant la vulva i tinc un fluix blanc espès que no fa olor. No sóc verge i m'agradaria saber que em passa o si em podries dir com anar al ginecoleg a Tarragona ja que mai hi he anat. Voldria saber també si hauré de pagar i si pot ser una noia perquè em fa una mica de vergonya tot i que sé que són profesionals.
Moltes gràcies adolescents.cat😘
Mariona Busto

Hola Holahola!
Doncs tens diferents opcions: gratuïtament pots anar al servei de Tarda Jove del teu Centre d'Atenció Primària (CAP) i comenta el que et passa, i un equip de professionals podrà visitar-te. També pots anar d'urgències al teu hospital de referència o al mateix CAP.
Per últim, si tens mútua, pot anar a un centre privat o bé pots pagar la visita si no ets de cap mútua.
Tria aquella opció que més s'adapti a la teva situació, però si tens picor i el flux vaginal ha canviat el seu aspecte, millor anar al metge perquè ho valori.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat