Ajuda!!
T'explicare breument la meva historia el dia 19 d'octubre de 2016 vaig començar una relació amb un noi de17 anys un any mes gran que jo vaig pensar que ti dria dos dits de front i no faria res amb ninguna noia mes que jo pero cuan ja portavam 4 mesos junta em va ficar "cuernos" amb una amiga meva molt intima el primer cop li vaig perdonar para estava enamorada d'ell el segon també li vaig perdonar pero el tercer cop ja no!! Aquest octubre fariem 1any que ja estavam junts i per mes que surti amb els amics de festa o faigui cualsevol cosa no l'oblido encara segueixo enamorada d'ell i ja no se que fer el m'escriu pero jo intento verme la dura pero als dos minuts li responc no marxa del meu cap i necesitaria algun consell ajudam siusplau
Espero la teva resposta
Helena Angel

Hola Mariona0607,
La situació és complicada, i possiblement el
consultori correcte per a la teva consulta seria el de psicologia però
no deixarem la teva consulta per respondre.
És difícil però
oblidar-lo no l'oblidaràs i menys si has sentit de forma tan intensa per
ell. Per a poder conviure amb això, hauries de posar les tres
distàncies:
• Distància física: intentar no coincidir amb ell.
• Distància emocional: fes coses que t'agradin i gaudeix del teu temps.
• Distància
virtual: limita o elimina els seus perfils de les xarxes socials, no
miris connexions, estat de whatsapp, instagram o facebook.
Amb això a poc a poc aniràs distanciant aquests sentiments tan forts i aniràs curar la ferida de la ruptura.
Una abraçada enorme!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat