Em fa molt mal
Hola!! Moltes gràcies per la feina qje feu!! Sou de gran ajuda! La meva pregunta es si es noemal que em faci tan mal de desvirgacio... avui ho he intentat fer amb el meu novio per primera vegada i li he dit que pares perq em feia moltissim mal... no se si m’hauria de forçar a ferho o estem fent alguna cosa malament. Moltes gràcies un altre cop!!
Cristina Albó

Hola Aguacate,
Moltes gràcies per les teves paraules, ens agrada saber que la feina que fem us és d'utilitat, ens anima molt a seguir treballant :)
Si et fa tan de mal possiblement la propera vegada no estiguis gens relaxada. Per tant, el més important és que primer et relaxis, intenteu NO penetrar la propera vegada, relaxeu-vos, exciteu-vos, gaudiu del contacte de l'un amb l'altre i coneixeu els vostres cossos sense la penetració.
Quan a poc a poc et vagis sentint més relaxada, còmode i menys nerviosa, podeu intentar algun dia penetrar, després de jugar mooooolt sense la penetració.
Si veiessis que et segueix fent molt de mal, consulta amb el ginecòleg.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat