Rutina antiacne??!
Hola, soc una persona un poc superficial y amb molta autoestima. Les meves companyes de classe diuen que tinc una pell perfecta en la cara. M' estan comensant a eixir un poc d' acne pero no tant. El acné sempre m'ha donat asco y volguera saber quina es la rutina que dec seguir per a seguir amb la meva pell llisa y "perfecta". Yo utilitze aigua micelar. Dec usar aixo o algo mes??
Lídia Planas

Hola bonica,
Per mantenir una pell sana i saludable és molt important seguir un ritual de bellesa diari començant amb un bon netejador, un tònic i una mascareta (que et pots fer un parell de cops a la setmana) i que et seran molt útils per seguir cuidant la teva pell, tal com ja ens comentes que fas. També és fonamental que utilitzis una crema adequada al teu tipus de pell (sensible, normal/mixta o grassa). L'aigua micel·lar va molt bé per retirar les restes de maquillatge i deixar la pell ben neta.
Si vols tenir una pell perfecta, també et podem recomanar que et facis una higene facial, que ajuda a eliminar impureses i cèl·lules mortes i que farà que la teva pell llueixi molt més suau i hidratada.
Moltes gràcies per confiar en nosaltres.
Per qualsevol altra consulta, aquí estem.
Una abraçada guapa.
Lídia.
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.