No sé si es precipitat..
Hola adolescents!
Os explico
Fa un temps em va passar una cosa i li vaig agafar molta por a qualsevol cosa relacionada amb el sexe. Ara que considero que ho estic superant, tinc curiositat per començar a fer coses. El cas és que estic sortint amb un noi el qual em dona molta confiança en aquest tema (i en tots) però ara que s' em presenta l'oportunitat de fer coses no sé si estic prenent una decisió precipitada, ell no es verge i també vol fer coses, em diu que poc a poc, que no passa res i que esperarà el que tingui que esperar.
Després està el tema complexos, mai me he deixat fer res per ningú y tinc por pel que pugui pensar de mi, sempre em diu que li encanta el meu cos però això no fa que canvii la forma de veure'm ami mateixa i desde sempre m' han sentat molt pero que molt malament les crítiques negatives, se que no es riurà de mi, però sempre existeix el dubte..
Helena Angel

Hola Anónima555,
Quan parlem de confiança també ens referim a una confiança més enllà dels bàsics. Si tens confiança en ell, no hauries de dubtar que es rigui de tu... si et diu que li encanta el teu cos, hauràs de confiar en que li encanta el teu cos, no creus? ;)
D'altra banda, està el tema d'agradar-te tu a tu mateixa. És important valorar-nos i estimar-nos, tot i que és normal que les primeres vegades tinguem vergonya o estiguem nerviosos per mostrar-nos nuus davant d'una altra persona.
Parla amb ell, comuniqueu-vos aquests dubtes, aquestes pors... i a poc a poc anirà desapareixent el dubte.
No vulguis córrer, dona't el teu temps.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat