com em puc llençar?
El noi que m'agrada no s'ha liat mai, i dissabte hem quedat, tots els altres cops que hem quedat a soles no ha passat res (ni pico ni res) però els seus amics m'han dit que ell es vol liar amb mi.
Dissabte jo em vull llençar, però no sé com.
Ademés crec que ell només vol liar-se i prou, però jo voldria sortir amb ell, com a mínim provar-ho, el problema es que ell no vol, ja ho hem parlat i hem diu que no, perquè totes les seves relacions han sigut una merda, ja que eren tots dos molt tímids.
així que, com puc llençar-me? i com puc saber que vol si ja ho hem parlat?
Mariona Busto

Hola noiaadolescents!
Si ell ja t'ha dit que de moment no vol una relació de parella, hauràs d'acceptar-ho i respectar-ho. No podem forçar a ningú a tenir una relació!
Si tens ganes de fer un pas més i llançar-te, busca un moment on pugueu estar els dos sols, tranquils, sense interrupcions, i endavant! Sabem que és difícil, però tu sabràs millor que nosaltres trobar aquest moment. Si ell en té ganes, i tu també, veuràs que tot flueix ràpidament. De totes maneres, vigila en fer-te il·lusions. Sigueu sincers l'un amb l'altre i amb el que vol cada un de vosaltres. Si tu vols una relació de parella i ell només vol un lio (de moment), has de respectar-ho!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat