Depilació vagina
Hola, vull depilar-me la vagina perque començare a fer piscina i m'agradaria que m'aclarisiu alguns dubtes. La primera vegada que mu vaig fer va ser amb cuchilla y em vaig fer sang, em van sortir granets i em pica molt. Magradaria podermo fer amb cera, pero em fa por i a mes la meva mare em diu que encara soc molt petita i els llabis em cauran. Trobo que la cera es bona opcio ja que tambe em faig cames i aixelles amb ella pero m'agradaria que desde el punt de vista profesional em diguesiu si la cera per a la vagina va be o no. Gracies
Lídia Planas

Hola guapa!
Pel que fa al mètode de depilació, et recomanem que, per a la zona del pubis, t'ho facis amb cera ja que és molt sensible. Amb la cuchilla corres el perill que després et surtin granets o que et faci molta coïssor, tal com tu mateixa ens comentes. A més, amb la cera els pèls et tardaran més a sortir.
En primer lloc dir-te que per aquesta zona del cos hi ha diferents tipus de depilacions: la que anomenem 'normal' (bàsica), que consisteix a depilar únicament els pèls que puguin sobresortir de les calcetes. Molts cops la resta de pèls es retallen amb unes tisores. Això sí, s'ha de fer amb molta cura i amb unes tisores de punta rodona.
Després tenim les engonals brasilenyes, en què es fa una depilació molt més extensa que en el primer cas, deixant només una tira recta de pèls a l'inici dels llavis. I finalment hi ha l'opció de les engonals caribenyes, en què s'eliminen tots o gairebé tots els pèls, des de les engonals fins als llavis. Si vols començar a depilar-te la zona amb cera jo t'aconsello que el primer cop ho facis amb una engonal més convencional (la primera opció que et comentava) i quan t'hi vagis acostumant passis a les més entrades.
Espero haver-te ajudat a resoldre els teus dubtes.
Una abraçada bonica!
Lídia
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.