Embaraç adolescent??
Tinc18 anys, tinc parella des de fa menys d'un any i ho hem fet uns cops més des de la primera vegada (que va ser fa relativament poc) el problema és que l'últim cop que ho vam fer, sé li va trencar dins i ens vam adonar quan ho va treure. La persona amb qui més confiança tinc és amb la meva germana (14) però no vull espantar-la. Crec que estic embarassada ja que jo normalment tinc les regles molt regulars i ja fa uns dos mesos que no em baixa. Necessitava parlar amb algú ja que sempre compartim tot la meva germana i jo però no vull preocupar-la. Respecte el meu nòvio crec que es faria càrrec ja que és molt responsable, però estic a segón de batxi.... Però no sé si podria abortar que faiigg???
Mariona Busto

Hola Chloe!
En primer lloc, si tens sospites que podries estar embarassada, el primer de tot seria assegurar-nos d'això. Et recomanem que et facis una prova d'embaràs per tal de sortir de dubtes i confirmar (o no) les teves sospites.
Si estàs embarassada, la teva germana, podrà escoltar-te, donar-te suport, però segurament no sabrà ben bé que pots fer, quines opcions tens, etc. És important que puguis parlar-ne amb algun adult de confiança, els teus pares per exemple, ja que encara que siguis major d'edat, és important poder comptar amb el seu recolzament davant d'una situació com la que ens planteges.
Segons el que hem entès, la teva parella tampoc sap la situació en la qual estàs, i pensem que també és molt important que ell ho sàpiga.
Si finalment es confirma l'embaràs, pots anar al teu CAP i explicar la situació, ells podran acompanyar-te, informar-te i donar-te l'assessorament que necessites, un cop decideixis què vols fer.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat