Amor
Hola! Ja se que això es més de sexualitat que no pas d'amor, però necessito ajuda. T'explico:
Jo faig 3r de ESO, i bé ja tinc ganes d'enamorar-me de debò, i que el noi també s'enamori de mi.
Hi han dos nois, el 1r: Li direm Pep, i fa 1r de Bat (osigui ens portem dos anys), no ens coneixem gaire, però crec que es sap el meu nom, ja que fa un parell d'anys se'l sabia (potser ja s'ha oblidat, però una amiga meva em diu que quan se sap un nom sempre se sap). Com em vaig fixar amb ell? Doncs la veritat es, que no es cap buenorro ni es cap guaperas, però es mono i m'han dit que es molt bon noi, ademés alguna cosa té. Però el primer cop que em vai fixar amb ell, es quan vaig sortir d'un lloc per anar un moment al lavavo, i ell estava d'esquena amb aquella camisa que tant em crida l'atenció, i es va girar i simplement em va dir: Hola. I jo li vaig contestar amb un altre hola. I ja està, i no se que em va passar que desde aquell dia quan me'l creuo pel cole no puc evitar mira'l.
I el segon noi, li direm Manel, aquet fa 2n de Bat, i aquet si que es un guaperas, però crec que no es sap ni el meu nom, bé en realitat crec que no sap qe existeixo. L'any passat em tenia boja i ara nose cop a resusitat.
No sé que em passa, no sé si es que m'obsesiono i en realitat es alguna cosa pasatgera o que. Jo crec que lo del Pep es algo més serio, però nose com aconsegui'l. O com a minim fer-me una mica amb ell. L seva i la meva familia van a la màteixa esglesia, i avegades es fan sopars amb els joves, però ell mai apareix, però si que va sovint per l'esglesia crec. També coincidim pel col.legi, aligual que amb el Manel.
Moltíssimes Gràcies i Bona nit!
IESP

Hola Cati99!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Per tot el que expliques, sembla que el que et preocupa són dues coses:
1. Que no saps quin t'agrada més: Sovint ens agraden més d'una persona, ja que tothom té el seu encant. Segurament, el Manel t'agrada perquè és un noi atractiu i difícil de conseguir, en canvi el Pep et crida l'atenció perquè t'agrada alguna cosa d'ell 8com et mira, la seva actitud...) Podries parar-te a pensar quin creus que fa més per tu, que creus que et sentiries còmoda al seu costat i que podries ser tu mateixa :)
2. Com podries apropar-te més al Pep: Si coincidiu tan sovint (escola, sopars) ho tens més fàcil! Podries aprofitar l'ocasió per preguntar-li com està, com li va el cole... (qualsevol tema és bo!) Segurament, si ell ja et coneix, seguirà parlant amb tu. A partir d'aquí, tot és més senzill perquè podeu parlar cada vegada que us trobeu i d'aquesta manera el podries conèixer poc a poc! Què et sembla?
Espero haver-te resolt els dubtes!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat