Com em depilo?!
Vull depilarme perq el meu xixi crec q ja t massa pelos pero mai m’he depilat i no se com depilarme ? Ho deixo sense pels? No se necesito ajuda!
Lídia Planas

Hola guapa,
Pel que fa al mètode de depilació et recomanem que, per a la zona de les engonals, t'ho facis amb cera ja que és molt sensible.  En primer lloc dir-te que per aquesta zona del cos hi ha diferents tipus de depilacions: la que anomenem 'normal' (bàsica), que consisteix a depilar únicament els pèls que puguin sobresortir de les calcetes. Molts cops la resta de pèls es retallen amb unes tisores. Això sí, s'ha de fer amb molta cura i amb unes tisores de punta rodona.
Després tenim les engonals brasilenyes, en què es fa una depilació molt més extensa que en el primer cas, deixant només una tira recta de pèls a l'inici dels llavis. I finalment hi ha l'opció de les engonals caribenyes, en què s'eliminen tots o gairebé tots els pèls, des de les engonals fins als llavis. Si vols començar a depilar-te la zona amb cera jo t'aconsello que el primer cop ho facis amb una engonal més convencional (la primera opció que et comentava) i quan t'hi vagis acostumant passis a les més entrades.
Espero haver-te ajudat a resoldre els teus dubtes.
Una abraçada bonica i que tinguis un molt bon any 2018!
Lídia
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.