Sincerament no se quin titol posar :(
Bones :)
No se si s'entendrà gaire, però ho intentaré. Des de ben petita, m'he considerat una noia normaleta, en plan, no de les guapes, però tampoc de les més lletges. I aquest últim any, la meva millor amiga (és lesbiana) m'ha dit q no es veritat, que estic molt bona, però nose si acceptar-ho, es a dir, es la única que m'ha dit això, tot i q diu q no es la única, i a més a més, ns no crec que ho digui de veritat. Es un canvi bastant heavy per mi, ja que segons ella, he passat de ser inadvertida a q tios parlin de mi, així que ns q fer hi :) I tbe diu q soc de les q estic millor del curs i ns, no ho accepto. L'unic que puc dir a favor seu es que l'any passat quan vaig anar a Itàlia, uns tios em van dir q si q estava bona, pero anaven taja, asi q no se si fiar me gaire del que deien.
Moltes gràcies :)
Laia Sala

Hola!
La meva pregunta és: per què t'importa tant l'etiqueta que et posin els altres? Què canviarà? Seràs diferent en funció de si ets de les "normaletes" o de les "bones"?
Si la teva actitud i el teu caràcter canvien per aquest motiu... tenim un petit problema!
Cada persona és atractiva i cada persona coneix (o va aprenent) a treure's partit per ser atractiu als altres, però recorda que som moltes persones i que hi ha gustos diferents: hi ha persones que prefereixen cabells rossos, altres morenos, altres pèls-rojos... (per posar un exemple).
És important que tu et sentis bé amb el teu cos, que et sentis a gust i que et relacionis amb gent que es fixi més enllà del teu físic, no creus?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25