no se que mes fer...
Hola!
bueno ja fa com 6 messos em va deixar el meu ex
i la veritat es que am sigut el pitgors 6 messos de la meva vida.
bueno va passar un temps i vam tornar a parlar fins
que un dia em va dir que ell tampoc m’habia oblidat
i jo com una tonta em vaig ilusionar molt i ja vaig pensar
en una posible relacio.
pero bueno despres d’allo em va deixar de parlar i despres em va
tornar de parlar i aixi un mes i ara passa de mi per complet
la veritat es que em sento com una merda i no se com oblidarlo
ni que fer amb mi, aixo m’afecta massa estic super baixa d’anims.
Laia Sala

Hola!
Sembla que aquest noi no té massa clars els seus sentiments i a més, et mareja a tu, no?
Sé que fa mal, però hi ha una pregunta important:
• Realment vols estar amb una persona que no et respecta?
• Vols tenir una relació amb algú que passa de tu sense donar-te explicacions?
• Creus que podria tornar a funcionar?
Si la resposta és "no", potser hauràs de prendre la decisió voluntària d'oblidar-lo. Sé que és complicat, però pel propi benestar a vegades és necessari ser molt ferma amb aquesta decisió.
Si decideixes oblidar-lo, hauràs de prendre distància: itentar veure'l el mínim possible, no parlar/contactar amb ell per les xarxes socials (inclòs el whatsapp) i centrar els teus pensaments en tu.
Veuràs com mica en mica et sentiràs millor...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25