DEPILACIÓ XIXI
Hola!!
El meu nòvio i jo ja hem parlat de començar amb els tocaments, i després lo que surja.
I tinc una qüestió, com em depilo el xixi?
M'agradaria que no hi hagues pel, pero tampoc tot depilat com un bebe. I amb cera és la millor manera no?? I tinc pels també als llavis de la vulva, aixo com es depila?
Gràcies
Lídia Planas

Hola guapa,
En primer lloc dir-te que per aquesta zona del cos, nosaltres aconsellem fer-ho amb cera, és una de les maneres menys doloroses i, a més, arrenquem el pèl des de l'arrel i aconseguim que aquest tardi més a créixer, a part de que la zona queda molt més 'neta'.
També per aquesta part del cos, hi ha diferents tipus de depilacions: la que anomenem 'normal' (bàsica), que consisteix a depilar únicament els pèls que puguin sobresortir de les calcetes. Molts cops la resta de pèls es retallen amb unes tisores. Això sí, s'ha de fer amb molta cura i amb unes tisores de punta rodona.  Després tenim les engonals brasilenyes, en què es fa una depilació molt més extensa que en el primer cas, deixant només una tira recta de pèls a l'inici dels llavis. I finalment hi ha l'opció de les engonals caribenyes, en què s'eliminen tots o gairebé tots els pèls, des de les engonals fins als llavis.
Si vols començar a depilar-te la zona amb cera jo t'aconsello que el primer cop ho facis amb una engonal més convencional (la primera opció que et comentava) i quan t'hi vagis acostumant passis a les més entrades.
Bé, espero haver-te ajudat. Qualsevol altra cosa, no dubtis a demanar-nos!
Una abraçada bonica!
Lídia
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.