No el puc oblidar
Sento una cosa molt forta pel meu millor amic, mai m'havia pillat tant per un noi i va hi és pel meu millor amic, no ho puc suportar més. Un dia em vaig cansar i li vaig dir, ell rm va contestar intentan no ferme mal, i em va dir k no sentia el mateix per a mi, vaig quedar destrossada. D'aixo fa un mes i encara sento el mateix per ell encara que linteni oblidar es impossible, el pitjor es k va a la meva classe i li mola la meva millor amiga, em podeu donar algun consell sisplau, ja no aguanto mes faig tot el possible per oblidarlo, pero ma marcat molt.
Desde que li vaig dir, ja no parlem gaire i em sento molt sola!!
Laia Sala

Hola bonica!
Em sap greu el que t'ha passat. Els amors no correspostos poden arribar a fer molt mal.
Has sigut molt valenta per declarar els teus sentiments! Ara et toca agafar tota aquesta energia per poder acceptar els seus.
Com ho pots fer per oblidar una persona?
1. Voler oblidar-lo
2. Tenir molt clars els motius pels quals el vols oblidar: "no és una bona influència"; "no sent el mateix per mi"; "no tracta bé als altres"; "sempre ens estem discutint";....
3. Posar distància FÍSICA - intentar evitar-lo tant com puguis (encara que vagi a la teva classe, pots intentar fer treballs amb altres persones o seure lluny d'ell)
4. Posar distància VIRTUAL - intentar no seguir-lo (o no mirar totes les publicacions) a les xarxes socials.
5. Posar distància MENTAL - posar el focus de la teva atenció i els teus pensaments en tu. Tu ets la persona important, per tant, fes allò que t'agradi i amb les persones que tens al voltant!
Evidentment, la vostra amistat patirà un refredament (com a mínim fins que tu l'hagis oblidat). Llavors potser serà un bon moment per tornar a construir la vostra amistat.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25