Es normal aixo?
El meu novio te el penis normal pero el glande quan el te erecte no esta del tot obert es normal aixo? Quan li faig una paja o es fica el preservatiu baixa fins baix pero esta una mica encorbat aixo si pero quan no hi ha res esta tancat es normal aixo?
Helena Angel

Hola Mariiiaaa,
Si no li fa mal, no li molesta o no li condiciona gaudir de les relacions sexuals, està bé. ara bé, no estaria de més que fes una consulta amb el metge per a valorar que no sigui un cas de fimosi.
La fimosi passa quan amb el penis en erecció, el gland no queda al descobert. La pell, al no deixar el gland completament al descobert pot generar infeccions, ja que, poden acumular-se
bactèries, pot generar dolor durant les relacions sexuals (en el noi), incapacitat o dificultat
per arribar a l'orgasme o sentir plaer, etc...La fimosi és un tema de salut, si s'ha d'operar o no ho ha de valorar un
metge.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat