No puc parar de masturbarme
Desde que vaig probar lo de masturbarme no e sigut capaç de poder parar i mirar pornografia i no se si aixo pot arribar a ser dolent per a mi
Helena Angel

Hola Herny,
La masturbació ens ha d'ajudar a conèixer com funciona el nostre cos i com ens agrada sentir plaer, de quina manera, etc... també ens ajuda a relaxar! I el porno, és cinema per adults, el que has de tenir molt present és que el porno no t'ensenyarà què és el sexe ni com és el sexe, NO és un documental, és cinema, és ficció i està fet per aconseguir que l'espectador s'exciti. Això no significa que el porno sigui real. No ho és.
Amb la masturbació i l'orgasme el cervell segrega una sèrie d'hormones, les hormones que col·loquialment es diuen "hormones de la felicitat", per aquest motiu agrada tant, a més a més del plaer.
Si t'agrada masturbar-te, troba moments d'intimitat on puguis gaudir d'aquest moment sense presses i prestant atenció a les teves sensacions!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat