Preocupada
Holaa adolescents!!!!
Estic molt preocupada perque fara cosa de 2 setmanes i una miqueta mes que vaig tenir relacions per primera vegada amb el meu novio, el que va pasar va ser q a l'hora de treure el condó sense voler el vam treure del revés llavors no se si estava trencat. Últimamente al orinar em fa una miqueta de mal pero ahir vaig anar al lavabo y em feia moltisim de mal a la part de la bufeta. Tambe tinc molts marejos i mal de cap.
Puc estar embarasada o tenir el VIH?
Graciesss
Mariona Busto

Hola Anoni!
Si tens molèsties o et fa mal a l'hora de fer pipí, et recomanem que vagis al metge perquè pugui valorar-ho, ja que podria tractar-se d'una infecció d'orina.
Quan t'ha de venir la regla? Com ja fa dues setmanes de la relació sexual, no seríem a temps de prendre l'anticoncepció d'emergència, per tant, potser millor esperar al dia en el qual t'ha de venir la regla, i si no et ve, fer-te una prova d'embaràs per descartar-ho.
Per altres vegades, recordeu que, encara que traieu el preservatiu del revés, podeu comprovar si s'ha trencat o no omplint-lo d'aigua.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat