enamorar o agradar?
Hola, primer agrair-vos per tot el que feu ens ajudeu molt!
Aquí va la meva consulta: Que t'agradi algú o que n'estigui s enamorada és diferent, oi?
Si és així, quina diferència hi ha? Quines en són les conseqüències? Ho notes?
Moltíssimes gràcies!
Laia Sala

Hola!
Tens tota la raó, són dos sentiments diferents tot i que per estar enamorada necessites que abans t'hagi agradat ;)
Que t'agradi algú vol dir que aquesta persona t'atrau, que et crea curiositat i interès. Et pot atraure físicament o intel·lectualment i pots sentir aquesta curiositat/atracció per més d'una persona a la vegada. Però vigila! a vegades es pot convertir en una obsessió!!
Per enamorar-te d'algú és necessari passar un temps amb aquesta persona, conèixer-la bé i veure com pensa i quins somnis té. És un sentiment molt més profund que necessita confiança mútua i passar hores junts. Generalment t'enamores d'una sola persona a la vegada, tot i que et pots enamorar de 4 o 5 persones al llarg de la vida! En aquest punt hi ha el debat sobre el poliamor: és possible estimar i estar enamorat de dues o més persones al mateix temps?
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25