...
Hola,
doncs fa una setmana vaig tallar amb la novia i aquests dies havia estat bé i feliç.
Però ahir em vaig començar a sentir buit per dins, que em faltava algo, no se. Tampoc tinc ganes de fer coses, estic moix. I també noto que em falta autoestima.
El problema és que estic sentint unes emocions i que no sé com gestionar-les, tampoc se com explicar-les, ja ho he parlat a casa i amb el meu millor amic però ningú m'ha aconsguit ajudar. I doncs aquestes emocions m'han fet plantejar-me qui soc i que relament m'agrada quan pesnava que ja em coneixeia.
M'agradaria saber com gestionar aquestes emocions de sentir-me buit, que ningú et vol, que sents que la gent et deixa de banda (quan no ho fan!) i també que fer per sentir-me millor.
Gràcies.
Laia Sala

Hola,
Durant una ruptura podem arribar a sentir molt dolor i, com tu molt bé dius, sentir-nos molt buit.
L'important per gestionar aquestes emocions és no negar-les: acceptar que passaràs unes setmanes amb un estat d'ànim més baix, que potser et plantejaràs qui ets i quines coses han fallat a la vostra relació.
És un moment per estar sol i reflexionar sobre tu mateix.... És bo tenir un moment per mirar cap endins.
Continua parlant amb la gent del teu voltant, desfogant i posant paraules a les teves emocions. Ara és molt dur però mica en mica farà menys dolor, ja veuràs!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25