Logotip de Adolescents.cat
Sandra
Sandra
Any: 1999
Comarca: Vallès Occidental
Data: 22/01/18 16:30
Anticonceptives
Fa 3 anys que tinc parella i, degut a accidents amb els preservatius en més d’una ocasió, hem decidit que volem intentar les pastilles anticonceptives però és necessària una causa major com ara símptomes premenstruals, acnè i d’altres per poder utilitzar-les? O només per comoditat amb la teva parella estable te les poden donar? Es possible que me les deneguin si tinc 18 anys només?
Gràcies!
Mariona Busto
Mariona Busto
Data: 24/01/2018 09:10

Hola Sandra!

Les pastilles anticonceptives poden donar-se com a mètode anticonceptiu, sense símptomes menstruals. Han de ser receptades per un metge, així que pots aprofitar per fer-te una visita ginecològica perquè t'assessorin en quant a mètodes anticonceptius i et puguin donar aquell millor s'adapti a la teva situació.

Recorda que les pastilles anticonceptives prevenen un embaràs no desitjat, però no protegeixes davant de les infeccions de transmissió sexual (ITS).

Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!


Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat


">www.consultajove.cat 

Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.