ajudaa
Hola, magradaria q m'ajudessiu, em passa aixo
M'agraden dos persones: la primera persona es un noi, i la segona es una noia. El noi a vingut noi akest any a linsti , va a la meva classe, no em parlat gaire pero sempre em fa miradetes i sempre em somriu. sobre la noia ens vam coneixer lany passat pq ella es va canviar de insti i va venir al nostre, ara som millors amigues i sempre anem juntes a tot arreu i ens ho expliquem tot. jo se que a ella li agrada una altra noia i sempre em parla della i tot pero no puc soportar sentir una mica de gelos, laltre dia em va preguntar si magradava algu, jo li vaig dir que si pero q un es un noi i laltra una noia. el noi sap qui es (li vaig dir) pero la noia no, no, em vaig atrevir a dirli qe era ella.
Sempre ens estem enviant cors i cares amb els ulls en forma de cors (desde sempre) pero laltre dia em va dir: magrada q menviis aquestes cares sembla q estiguem enamorades (una de laltra). i jo no vaig saber com reaccionar...
Noia:
Creus q li hauria daver dit? Li podria dir ara, despres de q mo preguntés? Potser si li dic la cago...😭No vull perdre la seva amistad...
Noi:
Potser no magrada tant com la noia, pero I si jo tb li agrado? Ns q pensa de mi pero em fa vergonya dirli q magrada...
ns si sa entes gaire. :)
Laia Sala

Hola!
T'has explicat perfectament!!
I si en comptes d'esperar a veure com reaccionen ells dos, et centres una mica en tu? Potser seria convenient que dediquis uns dies o unes setmanes a saber exactament què sents per aquestes persones (independentment del que elles sentin per tu).
És important que aquest tipus de decisions (qui ens agrada) no estiguin influenciades per la resposta que creiem que ens donarà. És a dir, primer ens hem d'escoltar a nosatres mateixos/es i després veure quina actuació fas: declarar els teus sentiments; oblidar aquesta persona; tirar-li alguna indirecte...
Així que centra't en aclarir què sents per cadascú i després comença a dirigir les teves accions ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico