Amor a un “desconegut”
Hola, estic feta un embolic! I esque fa cosa de quatre anyets vaig conèixer al tiu que m’ha tingut penjada fins a dia d’avui. Quan ens vam conèixer no em vaig enamorar “al instant”, sino que va ser quan ens vam deixar de veure que vaig començar a sentir un buit molt fort.
Ell era el meu monitor i jo per ell debía ser una més.
Les meves amigues em diuen que me’n oblidi, que el que sento no és real, que deu haver canviat molt, i que segur que el que jo sento per ell es nomes atracció, pero jo sé que no. I que per molt que hagi intentat oblidar-me d’ell no puc. I no sé perquè...aquest pròxim estiu farà cinc anys, i de veritat que necessito passar pàgina. Però no sé com.
Si us plau, ajuda!!
Gràcies.
Laia Sala

Hola Unicorn,
Entenc la teva situació, però el més important per oblidar una persona és prendre la decisió d'oblidar-la.
A vegades ens enamorem (o sentim una gran atracció) per persones més grans que ens fan sentir "especials". Aquesta atracció pot ser intel·lectual (sobretot) però també física o de caràcter, però té una mateixa característica: ens atrau la manera com ens tracten o es dirigeixen a nosaltres. No hi ha hagut cap conversa íntima (o més profunda) per saber què pensen i què senten. Sovint és la nostra imaginació la que que fantasieja amb una relació amb aquesta persona (tot i que el nostre cervell ja ens diu que no hi ha gaires possibilitats reals...).
Per tant, hem d'assumir que:
1. és un amor platònic
2. no és un amor correspost
3. no pot durar sempre
Quan tu estiguis preparada, serà moment de començar a passar pàgina...
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico