Logotip de Adolescents.cat
Anónim
Anónim
Any: 2000
Comarca: Gironès
Data: 23/01/18 20:09
Sóc gay?
Moltes gràcies per lo que feu ajudantnos
Sóc un noi de 18 anys que sempre m´han agradat les noies però fa poc em vaig liar amb un tiu i a més a més un cop em vaig masturbar amb porno gay, crec que no sóc bisexual, ajudeume sisplau mestic tornant boig.
Mariona Busto
Mariona Busto
Data: 30/01/2018 21:21

Hola Anónim!

El que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem. Sentir dubtes sobre la nostra orientació sexual, sobre el que sentim, és força habitual en aquestes edats. Així que tranquil!

Embolicar-se amb una persona del mateix sexe o masturbar-se amb porno gai, no significa automàticament que siguis gai o bisexual. El temps i les circumstàncies que vagis vivint t'ajudaran a descobrir de qui t'enamores. Així que calma, intenta no atabalar-te amb el tema i deixa que de mica en mica vagis tenint més clars els teus sentiments.

Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!


Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat


">www.consultajove.cat 

Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.